Vooraankondiging Algemene Ledenvergadering De Keerkring. Safe the date: donderdag 11 mei 2023 19:30 Van Dam Huis

Zoals ieder jaar is er een algemene ledenvergadering waarbij ieder lid van De Keerkring wordt uitgenodigd. De uitnodiging met agenda volgt nog persoonlijk via mail of per post. In deze vergadering kunnen wij met elkaar kennismaken. Wij hechten er veel waarde aan om met elkaar ideeën uit te wisselen zodat wij ook voor 2023 bijeenkomsten kunnen organiseren over thema’s die leven onder onze leden.
Wij presenteren en lichten ook onze jaarrekening toe van zowel De Keerkring als het Solidariteitsfonds. Het is de bedoeling dat een ieder goed inzicht krijgt over de bestede gelden en de financiële gesteldheid van de beide rechtspersonen. Deze financiële overzichten lijken ingewikkeld, maar zullen worden toegelicht. Daarnaast wordt er uiteraard verslag gedaan door zowel De Keerkring als het Solidariteits Fonds over afgelopen jaar.
Ongetwijfeld zijn financiën niet ieders hobby maar zeker niet onbelangrijk! Belangrijker zijn de activiteiten die wij willen organiseren dit jaar en welke koers we gaan varen. Uiteraard hebben wij ideeën maar wij spelen graag in op de wensen van onze leden. Dus ieder lid wordt hierbij uitgenodigd om zijn/haar bijdrage te leveren.
Graag tot 11 mei!
Het bestuur van De Keerkring en het Solidariteitsfonds

Reageren is niet mogelijk.